Blogger Şeysi

25 Kasım 2005

Civilization 4

Civilization 4'ü kurup oynadım az önce. İyi güzel süfer grafikler, 3D filan. Adamlar uğraşmış yapmış ama lakin niyeyse nefret ettim oyundan. Haritayı sağa sola sallayınca takılıyor ama o olmasa bile istediğim tadı vermedi. Öyle sağa sola bi iki komut verdim ve kapatıp sildim hemen. Tamam süfer kaliteli görüntüler, acayip mükkemmel görsel efektler ama bu bir çeşit satranç sonuçta. Satrançta kalenin üstünde okçu figürü olmasa bile oynayabiliyorum. Ama sorun bu süfer görüntüler tüm oynama hissiyatımı yok etti, kendimi çocuklar için hazırlanmış süslü satranç takımı ile satranç oynuyor gibi hissettim. 2D görüntüler çok daha güzeldi kanımca. Zaten görüntü dışındaki eklentiler de rahatça bir Civ3 expansionı olarak sunulabilirdi.

Ama feci gaza geldim şimdi de. Az önce misler gibi Civ3 ve expansionını kurdum, patchi de yaptım. Sanırım oynamak istediğim Civ3. Civ3 benim kalbimde Starcraft ayarında bi oyunsa, Civ4 için hissettiklerim Warcraft 3 için hissettiklerimin aynısı olur. Böylesi daha açıklayıcı sanırım.

1 Comments:

  • o kadar mı büyük bir düş kırıklığı oldu yani? çok süfer falan diyorlardı, süfer olan sadece grafikleri mi? ai'yi güçlendirdik daha zevkli olmasını sağladık gibi bir şeyler demişlerdi sanki oyunun yapımcıları; ama bilemeyeceğim tabii

    By Blogger Unknown, at 25/11/05 21:19  

Yorum Gönder

<< Home