Blogger Şeysi

30 Ekim 2005

Qarizma Sezer

Bugün sizlere veb ortamlarında denk geldiğim hoş bir siteyi tanıtacağım: http://www.gokcek.vakfi.com/

QaRiZMa SeZeR isimli gencimize ait siteye girdiğimizde bizi bir
Kurtlar Vadisi bannerı karşılıyor. Sitenin en çok göze çarpan yanı da sonsuz adet animated gif kullanılması. Sezer'i bu güzel gifleri bulduğu için kutluyoruz. Kendisi internet dünyasının en iyi gif bulan insanı.

Altlara indikçe Sezer'in şu anki sevdiği olan Nalan'a atfedilmiş bir
şiir göze çarpıyor. Şiir Sezer'e ait değil ama kendisi MS-Paint'in yazı ekleme özelliğini kullanarak çok hoş bir "nalan" yazısı oluşturmuş.

Hemen altında ise "Aşk Nédir?" ve "Dünya dillerinde séni sewiyorum" isimli faydalı linkler bulunmakta. Daha altlarda ise daha güzel ani-gifler bizi bekliyor.

Sitenin sağ kısmı ise daha ilginç. Burada oldukça yaratıcı bir anket duruyor: "Hangi Takımlısınız?". Şu anda Sezer'in kendi oylarıyla Fenerbahçe önde götürüyor durumu. Gerçekten Türkiye gerçeklerine ışık tutan bir anket.

Altlarda ise Sezer'in ikinci sitesi
http://www.meydey.ekibi.com/ un logosu ve linki var. "İkinci siteme bekleriz." diyen Sezer'in şizofreniye yaptığı gönderme de gözümden kaçmadı. Yalnız dikkatimi çeken, bu sitede de önceki siteye giden link, "2. Web Sitem" şeklinde. Sezer'i iki adet ikinci web sitesine sahip olduğu için tekrar tebrik ediyoruz. Bir de meydey.ekibi.com adresli sitenin logosu neden meydey.com anlamadım. meydey.com adlı siteye gittiğimde de bu sitede aynı logo ile karşılaştım. Onlar Sezer'in logosunu çalmışlar, hemen yetkili mercilere haber verdim. Bu patavatsızlık cezasız kalamaz.

Şimdi sitenin diğer kısımlarına geçelim:

Sesli Şiirler & Komik Vidiolar: Bu bölümde Sezer'in başka sitelerde gördüğü güzel şiir ve komik vidiolara linkler bulunuyor. Gerçekten birbirini tamamlayan bu iki öğenin en güzel örneklerini burada bulmak mümkün. Vidioların altında ise "Asıl Güzellik Yüzde Değil Kalptedir" (by Unutamam_Seni) ifadesini taşıyan çok güzel bir
resim bulunmakta. Hemen altta ise "Oyun İçin Tıklayın" denmiş. Ben tıklamadım.

Foto Albümü: Bu bölüme güzel bir animated gif ve
şiirle başlıyoruz. Hemen altta bir Trinity resmi var. Sayfaya çok uyumlu bir halde sunulmuş. Ve daha sonrasında Sezer'le tanışıyoruz. Kendisinin webcamde çektiği fotosunun altında lise formasıyla görmek de mümkün. (Gerçi bu başkası olabilir emin değilim.) Sezerin ikiz kardeşi "Sen Başkasın Enver" ve arkadaşı "Bozkurt Ayhan" da bizi karşılayanlar arasında. İkisi de kız olunsa verilecek tipten elemanlar.

Sevgii SMS'leri & Arama ?!?: Benim favori sayfam burası. Gerek içerik gerek
animated gif olarak diğer kısımları geride bırakıyor. Ne yalan söyleyeyim ben de hatun yapmak için buradaki sevgi smslerini defalarca kez kullandım. Örneğin "Seni her düşündüğümde kalbime bir yıldız çiziyorum. Benim şimdi kaç yıldızım var biliyor musun? Benim artık bir gökyüzüm var.." dediğinizde bir kızın size hayır demesi mümkün mü? Değil. Ben ve bizim ekip Sezer'e sonsuz teşekkür yolluyoruz. 50 sms, her kızı 50 gün idare edebilmek demek. Süper bi olay! (Bu arada hemen yandaki linkleri de kontrol edin, bence harikalar!)

Ahmet Kaya: Bu sayfada Ahmet Kaya şarkılarının sözlerini bulmak mümkün. Gerçi sözleri o yazmıyordu ama olsun, en azından
fotoğrafı var. Bu arada Sezer'in ülkü ocağında Ahmet Kaya dinlediği için tasvip edilmediğini duydum. Çok yanlış bence.

K o m i k: Burada da Sezer'in bulduğu "Fw: ÇOOOKK KOMİKKK!!!1" resimler görüyoruz. Sayfanın en önemli özelliği şu satırlar:

Herşey aşk mı?
Pamukkale Üniversitesi Öğrencisi Sezer Koçyiğit'in Yapımıdır.
Teşekkür Ederiz.

Asıl biz teşekkür ederiz. Sonraki bölüme geçelim...

Fener Bahçem: Ve sitenin göz bebeği "Firist Class Team" Fenerbahçe'nin sayfası. Buradan türlü Fener resimleri ve Fener'in resmi wep sitesine ulaşmak mümkün. Aa evet, bir de anket var.

Güzeller: Burada da Laetita Casta, Jennifer Lopez, Britney Spears gibi az duyulmuş hatunların resimlerini görebilirsiniz. Ama sayfadaki en önemli şey tabi ki Sezer'in cep telefonu numaraları ve email adresi. Google robotları bu sayfayı da taradığına göre gönül rahatlığıyla verebilirim:

CEP : 0 544 250 97 35
CEP : 0 536 815 28 19
E-Mail: LeGoLaS919@mynet.com
PAMUKKALE ÜNİVERSITY

Bu siteden sonra Sezer'in diğer ikinci sitesine geçelim (meydey ekibi olan). (
http://www.gokcek.dernegi.com/)

Bu sitenin ziyaretçilere bir hizmeti var. "Türkiye Sper Ligi"nde şampiyonun kim olacağına siz karar verebiliyorsunuz. Bunun için anketi doldurmanız yeterli. Sitenin önceki ikinci siteden farklı bi kaç bölümü var, onlara da değinelim:

Aşkta 99 Kural: Tam olarak 112 kural verilmiş olsa da çok faydalı bir kısım yine. Allah'ın 99 ismi gibi bir sayfaya yazıp, yazıcıdan çıkarıp bizim internet kafenin duvarına astım.

Resim Albümü: Burada diğer siteden farklı resimler bulunuyor. Site yapımcısı Sézér Koçtaşağı'nın farklı yeni resimlerini de bu sayfada bulabilirsiniz. Özellikle saçlarını diktiğinde nasıl
yakışıklı olduğunu anlatamam. (Kızlar bakın telefon numarası da verdim.)

Güller ve Anlamları: Tasarım açısından görsel orgazm yaşatan bu sayfada, hangi renk gülün hangi anlama geldiği açıklamalarıyla belirtilmiş. Zannedersem tek eksiği "
@" şeklindeki animated gif'in mailto linki olmaması.

Son olarak site hakkında bi kaç şeye değinmek istiyorum. meydey.ekibi, gokcek.vakfi, gokcek.dernegi... Bunlar gerçekten alması çok zor domainler. Kim bilir bir dernek domaini almak için Sezer ne kadar para harcadı. Ayrıca site genel olarak da en sanatsal, en aykırı tasarımlardan birine sahip. Hangi teknoloji ile yapıldığını gerçekten çok merak ediyorum.

Bir de Sezer, fark ettiğiniz gibi üniversiteli bir genç. Mezun olduğunda bu siteyi referans olarak kullanırsa çok iyi yerlere gelebilir. Zaten anlamıyorum ki, bu kadar yetenekli insanlar varken neden o kadar çok işsiz üniversite mezunu genç var?

Sözlerimi de Sezer'in can dostlarından Kemal'in
şu fotoğrafıyla bitirmek istiyorum. Kendisi bu vatan için "Özel Harekat C Timi"nde diş bilemekte. Kendisine saygılarımı gönderiyorum. Muck!

4 Comments:

  • en kısa zamanda http://www.fikirtepe.cjb.net/ incelemesi bekliyoruz, saygılar sevgiler.

    By Blogger zeke02011, at 30/10/05 11:47  

  • ohaha fantastikmiş burası da ama geyik olduğu belli.

    By Blogger Unknown, at 30/10/05 15:12  

  • evet o geyik ama şimdi vereceğim kesinlikle gerçek.bu çocuk bizim okulda:

    http://web.archive.org/web/20040924203406/http://inancnurcan.sitemynet.com/

    site şu an çalışmıyor ama wayback machine sağolsun :)

    By Blogger zeke02011, at 30/10/05 15:48  

  • ehehehe bu da yanlışlardaymış :)

    By Blogger Unknown, at 30/10/05 16:18  

Yorum Gönder

<< Home