Blogger Şeysi

08 Kasım 2005

Bu Bir İşaret

Az önce okuldan eve geldim ve nette Microsoft'un, Visual C++ 2005'ini ücretsiz sürümünü çıkardığını duydum. Hemen indirdim kendilerini ve kurmaya başladım, fekat o da ne? Service Pack 2 hedesi lazım filan diyor eleman. "Ulan, skiim nerden bulcam bunu?" diye kara kara düşünürken elim istemsiz olarak cd raflarından birine gitti ve aradan bi cd çekti ve ding ding! Service Pack 2.

Daha önce arkadaşım vermişti cdyi orda öyle duruyodu. Naapıcam lan diyerekten hiç dokunmamıştım. Fekat az önce gerekince anında buldum cdyi. Bu ruhumu Microsoft'a satmam için bir işaret! Lucifer'ın oğlu uyandı! Hesaplaşma günü yakındır! Aaaz soonra!

Birazdan kurucam bakalım, olacak işalla.

Edit: Vazgeçtim, Microsoft'u skiim (eheh). XP key kabul olmadı tabi. Onun yerine imana gelip ücretsiz Ubuntu Linux istettim, bi kaç aya gelir artık (gelmezse de Ubuntu'yu skiim). Çektiğim Ubuntu cdleri boot etmedi uyuz oldum. Yine olmazsa live kurarım.

Bi daha edit: Yok lan manyak mıyım bu hedeyi almam lazım. 364 gün sonra ücretli olacak, az vaktim kaldı.

Galiba son edit: Oh oh mis gibi kurdum SP2'yi.
Buradan da mis gibi çekip saklıycam, hespi benim!

2 Comments:

Yorum Gönder

<< Home