Blogger Şeysi

28 Kasım 2005

Face Recognition

http://www.myheritage.com/...
Bu adrese girip bir fotoğrafınızı yüklüyorsunuz, size hangi ünlülere benzediğinizi söylüyor.Bir-iki dakika sürüyor taraması, ben şöyle çıktım:

River Phoenix %65
Giacomo Puccini %60 (kimsin sen)
Tori Amos %52 (!!)
Eddie Vedder %48 (hadi lan ordan)
Eric Bana %45 (olsun bari)
George Lazenby %45 (shaken, not stirred)
August Strindberg %45 (tanışmıyoruz)
Billy Bob Thornton %45 (angelina da geliyorsa yanında tamam)
Jennifer Connely %44 (sevdim bak bunu :)
Vaclav Havel %44 (bıyıkları var bunun be)

Saçım uzun felan değil, hayatımda 3-4 santimden uzun olmadı hiç.Tori Amos ve Jennifer Connely'ye nasıl benzediğimi çözemedim.Eğer hakiketen benziyorsam hatun olarak daha çok şansım olur dünyada.Peruk takıp deneyeceğim birazdan, olursa ameliyat masasına doğru gidiyorum.

14 Comments:

  • face recognition öyle ayak üstü yapılmaz. bu işin yolu yordamı vardır. öncelikle hastayla bire bir iletişim kurulmalıdır. hastanın yüzü incelenirken steril aletler kullanılır. ama yurdum insanı üç kuruş paradan kaçındığı için böyle şarlatanlara face recognition yaptırıyor. bence devlet buna müdahale etmeli.

    By Blogger Unknown, at 28/11/05 19:11  

  • bu arada zeke, sen dünden razıymışsın diyorum başka da bi şey demiyorum.

    By Blogger Unknown, at 28/11/05 19:11  

  • anesthetic sen bi yerden bi benzerini bulmuştun bu olayın. orada karakter analizi yapıyordu, güzeldi ora.
    zeke senin yüzünün fourier series coefficientlarından bir kısmı kadın yüzüne uygun düşen frekanslarda da 0dan farklı değerler veriyormuş anlaşılan ki o kadar garip bir durum değil.. ama sen de turnayı gözünden vurmuşsun yani.. yanlış anlama ama tori amos u da connely de pek bi severim yani :)

    By Blogger Unknown, at 28/11/05 19:16  

  • anestheticcim dünden razı olan bir tek ben değilmişim, görüyorsun finishimi :) peruğu taktığım anda dolanacak peşime.

    By Blogger zeke02011, at 28/11/05 19:22  

  • size mutluluklar diliyorum.

    By Blogger Unknown, at 28/11/05 19:59  

  • recognitionı direk fourier analizden yapamıyosun bu arada. önce hilkat garibesi convolutionı filan alıyosun sırf göz ya da sırf ağzı olan bi resimle. gibi bi şeyler...

    By Blogger Unknown, at 28/11/05 20:01  

  • anesthetic dediğinde mantıklı olabilirsin galiba, yüzü analiz etmek için ilk olarak convolution iyi bir yöntem olabilir; ama bu dediin herhalde sadece kime benzediğinin analizi olsa gerek yanılıyor muyum? gerçi karakter tespiti nasıl yapılıyor hiçbir fikrim yok ya neyse

    buradan tori amos, jennifer connely çizgisindeki prototipe uygun hatunlara da selam ederim bu arada :)

    By Blogger Unknown, at 28/11/05 20:07  

  • siz sanıyo musunuz ki analiz yapıyo o? alıyo adam resmi, bakıyo elindeki ünlülere, benziyo benziyo benzemiyo. ben de o ekiptenim hatta.

    By Blogger Unknown, at 28/11/05 20:18  

  • biliyordum!zaten uzun sürmesinden şüphelenmiştim, ama araya karı kız resmi atmanı hiç hoş karşılamadım.heteroseksüel nüfusu düşürmeye çalışma, bak neredeyse ameliyat olup finishimle evlenecektim.mundar olacaktı tüm ömrüm!!

    By Blogger zeke02011, at 28/11/05 20:27  

  • çeşitlilik olsun diye uğraşıyorum. bissürü straight abaza doldurduk dünyayı.

    By Blogger Unknown, at 28/11/05 20:28  

  • ben de sakalli resmimi verdim direk frank zappa, johhny depp, david lloyd george, will smith, jimi hendrix'e falan benzetmiş. hayır, fotoğraflara bi bakıyorum ki hani belki tek benzer yönümüz bıyığımızın sakalımızın oluşu biraz da dağınık uzun saç. anlamalıydım o grupta senin de olduğunu anesthetic!
    zeke ben henüz evlenmeye hazır hissetmiyorum kendimi :)) o değil de niye mundar olsun hayatın? neyim var benim anlamıyorum, adam birkaç dakikalığına kız gibi oldu onda bile bende bir şey buldu. demek tüm kızlar da böyle bir şeyler bulabiliyorlar. evet evet "abazalık ömür boyu"..

    By Blogger Unknown, at 28/11/05 22:38  

  • evet birkaç dakikalık hatun olma tecrübemden sonra onları daha iyi anlamaya başladım.illa bir kaltaklık yapıyor bunlar, uzak durmak lazım huysuz yaratıklar işte!

    acaba ünlüleri kendine benzetebilecek mi diye deneyim dedim yoko ono'yu buldu hemencecik %100, hem de aynı foto :) acaba arşiv yerine google mı kullanıyor bunlar?

    By Blogger zeke02011, at 29/11/05 14:22  

  • baktım bu japon kim la diye, sonra masada varmış aynı resim yüzde yüz çaktım.

    By Blogger Unknown, at 29/11/05 20:35  

  • bu arada erkek-kadın farkı sadece saç uzunluğuyla kısıtlı gibi konuşmuşum, utandım birden ilkokulda kalmış zekamdan.

    By Blogger zeke02011, at 3/12/05 22:48  

Yorum Gönder

<< Home