Blogger Şeysi

19 Aralık 2005

Sakın Kaçırmayın, Üzülürsünüz!!

Hani olur ya, ben zeke'nin filmler hakkındaki muhteşem görüşlerini okumak istiyorum ama nasıl olacak bu iş diye dört dönüyorsanız sizi livejournal sayfamda ağırlamaktan büyük mutluluk duyarım.Elimden geldiğince güncel tutmak isterdim fakat üzerimdeki şu rehaveti bir türlü atamadığımdan bütün filmleri yazmaya üşeniyorum.Kış uykusu felan da araya girecek bu aralar, şöyle yaz gelse de ben de kendime gelsem.O zaman izlediğim bütün filmler hakkında çok değerli görüşlerimi okuma imkanına sahip olacaksınız, üstleik tamamen ücretsiz!Daha ne bekliyorsunuz, yüzyılın fırsatı bu hadi bakayım!!

http://www.livejournal.com/users/johnny_silver/

3 Comments:

  • fareler gemiyi terketmeye başladı görüyorum.

    By Blogger Unknown, at 20/12/05 17:55  

  • fareler değil de çağrı bi ara film günü yapak seninle, bu bahaneyle seni sandalyeye bağlayıp demo izletirim muhahaha.

    By Blogger Unknown, at 20/12/05 20:53  

  • sandalyeye bağlanıp bana yapılmasını istediğim şeyler arasında demo izletmek yok ama buna katlanabilirim sanırım.yine de sonsuza kadar film izletilmesinde ısrar edeceğim.

    By Blogger zeke02011, at 20/12/05 22:27  

Yorum Gönder

<< Home