Blogger Şeysi

19 Ocak 2006

The Incredibly Strange Creatures Who Stopped Living And Became Mixed-Up Zombies!!?

Az önce IMBD Bottom 100 listesine bakıyordum, bu film listede ilk (veya son!!?) sırayı kapamamış ama en dikkat çeken olmayı başarmış.Aslında 20-30 tane Ed Wood filminin listeyi doldurmasını beklerdim, pek yoktu - en azından ben seçemedim.Anlaşılan insanlar sempati duyuyorlar Ed Wood'a, bizim Dünyayı Kurtaran Adam'a duyduğumuz gibi.Onu da bulamadım listede.Ayrıca itiraf etmem gerekir ki listedeki Problem Child, Police Academy serisi, Kazaam, Captain America, Spice World, Street Fighter gibi filmleri her rastladığımda sevgi ve beğeniyle izliyorum.Ayrıca Martin Brest gibi bir yönetmenin Gigli gibi bir şey çekmesini aklım almıyor!Zaten adam utancından ortadan kayboldu o filmden sonra.

Uzun isimli filmimiz 34. sıraya oturmuş, bu listede olduğunu bilmeseydim daha ismini ilk duyduğum anda bu dünyanın en kötü filmi diyebilirdim.Bence hak ettiği yerde değil, ilk sırada Anus Magillicutty diye çok güzel isimli bir film var.Böyle bir ismi olan film ne kadar kötü olabilir ki!Yönetmeni Morey Fineburgh'un çekebildiği ilk ve son film olması çok kötü bence, Penis Maggotculprit gibi bir film daha çekmesini isterdim.Ama beni en çok şok eden uzun isimli filmimizin yönetmeni Ray Dennis Steckler oldu.Adam 27 tane daha film çekmiş ve çoğu daha isimleriyle bottom 100 listesinin top 10'unu zorlayabilecek güçte.Biraz örnek verirsem daha iyi anlarsınız sanırım:

Lemon Grove Kids Meet The Monsters
The Hollywood Strangler Meets The Skid Row Slasher
Rat Pfink A Boo Boo
The Mad Love Life Of A Hot Vampire
Sexual Satanic Awareness
The Horny Vampire

Son üç film adult olduğu için bir yere kadar anlayabilirim ama diğerleri dünya dışı bir yaratıcılığın ürünü olmalı.Gerçi böyle yazılar yazdıracak kadar çekici şeyler yapması takdir edilmesi gereken bir davranış, yine de on iki tane takma ad kullanıp kendisinin bundan utandığını görüyoruz.Hala yaşıyor olması beni hayat bağlayan çok önemli bir neden oldu öğrenince, belki tekrar film çekmeye başlar ve ben de vizyonda izleyebilirim!

4 Comments:

  • polis akademisi, kazem ve spice world'u tek geçerim. street fighter sucks, mortal kombat rulez ayrıca.

    By Blogger Unknown, at 21/1/06 19:43  

  • o değil de diyelim ki "Rat Pfink A Boo Boo" filmi sinemalarda oynuyor.ben nasıl gidip buna bilet alırım ki?ismini okuyamayıp bilet satıcısına rezil olacağıma, filmi izlemekten vazgeçerim direk.

    By Blogger zeke02011, at 21/1/06 19:57  

  • "Çılgın Fare İşbaşında" diye çevirirsen filmin ismini herkes gelir.

    By Blogger Unknown, at 22/1/06 14:54  

  • o da değil de martin brest nasıl çekti gigli'yi, niye çekti !??

    By Blogger zeke02011, at 22/1/06 22:07  

Yorum Gönder

<< Home